✏️Nisan Ayı Etkinliklerimiz - Our April Events

 nisan 1

nisan 2

"Poe" Yapay Zeka aracı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şarkı Sözleri - '23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool


"Poe" Yapay Zeka aracı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şarkı Sözleri

Etkinlik Konusu: POE-Şarkı Üretme Etkinliği

Etkinlik Sorumluları: FİKRİYE KARAİN

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 hafta

Etkinlik Kazanımları:

     1.Geçmişte ve günümüzde kullanılan ses teknolojilerini karşılaştırır. 

     2.Geçmişte ve günümüzde kullanılan ses teknolojilerini karşılaştırır. 
     3.Şiddetli sese sahip teknolojik araçların olumlu ve olumsuz etkilerini araştırır.

     4.Birlikte söyleme kurallarına uyar.

     5.Belirli gün ve haftalarla ilgili müzikleri anlamına uygun söyler.

     6.Müzik çalışmalarını sergiler.

     7.Müzikleri uygun hız ve gürlükte seslendirir.

     8.Ezgi denemeleri yapar.

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Hayat Bilgisi - Fen Bilgisi - Müzik

Etkinliğin Uygulanışı:

     1.Öğrencilere programın nasıl kullanılacağını anlatan sözlü bir açıklama yapılır. 
Sınıftaki akıllı tahtadan program açılır. 

     2.23Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı deyince aklımıza gelen kelimeleri programdaki uygun alana yazdık. 

Oluşan şarkıyı indirdik.

 

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Event Topic: POE-Song Production Event

Event Responsibles: FİKRİYE KARAİN

Activity Level: Primary School

Event Duration: 1 week

Event Gains:

    1. Compares the audio technologies used in the past and today.

    2.Compares the audio technologies used in the past and today. 
    3. Researches the positive and negative effects of technological devices with loud sounds.

    4. Follows the rules of saying together.

    5. Sings music related to certain days and weeks in accordance with its meaning.

    6. Exhibits his musical works.

    7. Sings music at appropriate speed and volume.

    8.He tries melodies.

Courses Related to the Activity: Life Sciences - Science - Music

Implementation of the Activity:

    1. A verbal explanation is given to the students explaining how to use the program. 
The program is opened on the smart board in the classroom.

    2.23 When we say April National Sovereignty and Children's Day, we wrote the words that came to our mind in the appropriate area in the program.

We downloaded the resulting song.

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı Şarkı Sözleri 'POE' Yapay Zeka aracı ile

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence too

Senem KÖROĞLU- Namık Kemal Primary School 2/A

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Giresun/TÜRKİYE

23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool

Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

'23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool


"Suno AI" Yapay Zeka Aracı ile Şarkı Sözlerini Müziğe Dönüştürme - Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool



Suno Al Etkinliği – “ 23 Nisan Şarkısı”

 

Etkinlik Konusu: Suno Al –“ 23 Nisan Şarkısı” 

Etkinlik Sorumluları: İlknur ÖZTÜRK

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

Etkinlik Kazanımları:

  • Milli gün, bayram, tören ve kutlamalara katılmaya istekli olur.

  • Okul yaşamında gerekli gördüğü eğitsel sosyal etkinlikleri önerir.

  • Belirli gün ve haftalarla ilgili müzik etkinliklerine katılır.

  • Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar.

  • Çalışmalarını oluştururken karşılaştığı sorunlara çeşitli çözümler bulur.

  • Çalışmalarını oluştururken beklenmedik/öngörülemeyen sonuçların ortaya çıkabileceğini fark eder.

  • Sözlü yönergeleri uygular.

 

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Hayat Bilgisi - Müzik - Türkçe

 

Etkinliğin Uygulanışı:

    1.Öğrencilere önce SUNO AL programının nasıl kullanıldığı öğretilir.

  2.Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, Poe Yapay Zeka uygulamasında hazırladıkları “23 Nisan Şarkısı” sözlerini Suno Al programı ile müzik türünü seçerek şarkıya dönüştürür.

  3.Uygulamayı birkaç kez deneyerek en beğendiği müzik türünü ve şarkıyı seçer.


Suno Al Event – ​​“April 23 Song”

 

Activity Topic : Suno Al Event- “April 23 Song”

Event Coordinators: İlknur ÖZTÜRK
Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 Week
Activity Outcomes:

  • Willing to participate in national days, holidays, ceremonies and celebrations

  • Suggests educational and social activities that she deems necessary in school life.

  • Participates in music events on certain days and weeks.

  • Follows the rules of working with groups in class and school activities.

  • Finds various solutions to the problems it encounters while creating its Works.

  • Realizes that unexpected results may arise while creating his/her work.

  • Follows verbal instructions.

Courses that the activity is related to: Life Sciences - Music - Turkish

 

Implementation of the activity:

1.Students are first taught how to use the Suno Al program.

2.By listening to and applying the usage instructions orally, students convert the lycrics of the “April 23 Song” they prepared in the Poe Artificial intelligence application into the Suno AL program.

3.She/He tries the application several times and chooses his/her favorite music genre and song.

 

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool
Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

Suno AI ile 23 NİSAN şarkı sözlerini müziğe dönüşrürme

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

Converting lyrics to music with "Suno Al" Artificial intelligence tool

Senem KÖROĞLU- Namık Kemal Primary School 2/A Esenyurt/İstanbul

Converting lyrics to music with ‘’ Suno ai’’ artificial intelligence tool

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Giresun/TÜRKİYE

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

"Suno Al"Turning lyrics into music with artificial intelligence tool

"Semi-Conductor AI" Yapay Zeka Aracı ile "Orkestra Şefi" Etkinliği - "Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool


"Semi-Conductor" AI Yapay Zeka Aracı ile "Orkestra Şefi" Etkinliği

 

Etkinlik Konusu: Orkestra Şefi Etkinliği

Etkinlik Sorumluları: İrma VERDZEULİ

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

Etkinlik Kazanımları:

  • Çevresindeki müzik etkinliklerine katılır.
  • Milli, dini ve manevi değerler ile ilgili müzik dağarcığına sahip olur.
  • Temel müzik yazı ve ögelerini bilişim destekli müzik teknolojilerini kullanarak ayırt eder.
  • Sözlü yönergeleri uygular.

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Müzik - Türkçe

 

Etkinliğin Uygulanışı:

  1. Öğrencilere önce "Semi - Conductor" yapay zeka aracının nasıl çalıştığı gösterilir. 
  2. Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, vücut hareketleri ile akıllı tahta ya da bilgisayar kamerasından müzik aletlerini kontrol eder.
  3. Bedensel hareketleri ile bir orkestra şefi gibi bir müziğin oluşmasını sağlamış olur.

 

"Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor" AI Artificial Intelligence Tool

 

Event Topic: Orchestra Conductor Event

Event Responsibles: İrma VERDZEULİ

Activity Level: Primary School

Event Duration: 1 Week

Event Gains:

     1.Participates in musical events in the environment. 

     2.Has a musical repertoire related to national, religious and spiritual values.

     3.Distinguishes basic musical texts and elements using information-supported music technologies. 

     4.Applies verbal instructions.

Courses Related to the Activity: Music - Turkish

 

Implementation of the Activity:

     1.Students are first shown how the "Semi - Conductor" artificial intelligence tool works. 

   2.By listening to and applying the instructions orally, students control the musical instruments through the smart board or computer camera with their body movements. 

   3.With their physical movements, they create music like an orchestra conductor.
 

"Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool
Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Semi Conductor AI

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

"Semi-Conductor AI"

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

yarı iletken yapay zeka aracı ile orkestra şefi

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

"Orchestra Conductor with Semiconductor Artificial Intelligence" Artificial Intelligence Tool" Event

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

"Semi - conductor Al"

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Giresun/TÜRKİYE
Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

"Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool

Senem KÖROĞLU- Namık Kemal Primary School 2/A Esenyurt/İstanbul

"Semi-Conductor AI" Yapay Zeka Aracı ile "Orkestra Şefi" Etkinliği - "Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool

İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

"Orchestra Conductor" Event with Semiconductor Artificial Intelligence" Artificial Intelligence Tool

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Semi Conductor AI


"EON XR" Sanal Gerçeklik Uygulaması ile "Gramofon" Etkinliği - "Gramophone" Event with "EON XR" Virtual Reality Application


"EON XR Sanal Gerçeklik Uygulaması ile "Gramofon" Etkinliği"

 

Etkinlik Konusu: Sanal Gerçeklik Etkinliği – “Gramofon” 

Etkinlik Sorumluları: Duygu ŞAHİN TURAN 

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

Etkinlik Kazanımları:

  • Çevresindeki ses kaynaklarını ayırt eder.
  • Çevresindeki müzik etkinliklerine katılır.
  • Milli, dini ve manevi değerler ile ilgili müzik dağarcığına sahip olur.
  • Temel müzik yazı ve ögelerini bilişim destekli müzik teknolojilerini kullanarak ayırt eder.
  • Sözlü yönergeleri uygular.

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Müzik - Türkçe

 

Etkinliğin Uygulanışı:

  1. Öğrencilere önce sanal gerçeklik gözlüklerinin (VR) nasıl kullanıldığı öğretilir.
  2. Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, “EON-XR” Web 3.0 aracını kullanır.
  3. Gördüklerini anlatır ve buna göre diğer yönergeleri sırasıyla takip eder.


"Gramophone" Event with EON XR Virtual Reality Application"

 

Event Topic: Virtual Reality Event – ​​“Gramophone”

Event Responsibles: Duygu ŞAHİN TURAN

Activity Level: Primary School

Event Duration: 1 Week

Event Gains:

     1.Distinguishes sound sources in the environment. 

     2.Participates in musical activities in the environment. 

     3.Has a musical repertoire related to national, religious and spiritual values.        4.Distinguishes basic musical texts and elements using information-supported music technologies.

    5.Applies verbal instructions.

Courses Related to the Activity: Music - Turkish

 

Implementation of the Activity:

     1.Students are first taught how to use virtual reality glasses (VR). 

     2.Students use the “EON-XR” Web 3.0 tool by listening to and applying the usage instructions verbally. 

     3.They describe what they see and follow the other instructions accordingly.

"Gramophone" Event with "EON XR" Virtual Reality Application
Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

"Gramophone" "Violin"Event with "EON XR" Virtual Reality Application

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

"Gramophone" "Violin" Event with "EON XR" Virtual Reality Application

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

EON-XR Gramphone Reality Application

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

EON XR ile Gramofon inceleme

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

GRAMPHONE ACTIVITY WITH "EON XR" VIRTUAL REALITY GLASSES

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Giresun/TÜRKİYE
Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

"Gramophone" Event with "EON XR" Virtual Reality Application

Senem KÖROĞLU- Namık Kemal Primary School 2/A Esenyurt/İstanbul

Gramophone event with EON XR virtual reality application

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

"Gramaphon " "violin" Event with "Eon xr" Virtual Reality Application

İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

"Gramophone" "Violin"Event with "EON XR" Virtual Reality Application

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Gramophone event with EON XR

No comments:

Post a Comment