"Poe" Yapay Zeka aracı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şarkı Sözleri - '23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
"Poe" Yapay Zeka aracı ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şarkı Sözleri
Etkinlik Konusu: POE-Şarkı Üretme Etkinliği
Etkinlik Sorumluları: FİKRİYE KARAİN
Etkinlik Düzeyi: İlkokul
Etkinlik Süresi: 1 hafta
Etkinlik Kazanımları:
1.Geçmişte ve günümüzde kullanılan ses teknolojilerini karşılaştırır.
2.Geçmişte ve günümüzde kullanılan ses teknolojilerini karşılaştırır.
3.Şiddetli sese sahip teknolojik araçların olumlu ve olumsuz etkilerini araştırır.
4.Birlikte söyleme kurallarına uyar.
5.Belirli gün ve haftalarla ilgili müzikleri anlamına uygun söyler.
6.Müzik çalışmalarını sergiler.
7.Müzikleri uygun hız ve gürlükte seslendirir.
8.Ezgi denemeleri yapar.
Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Hayat Bilgisi - Fen Bilgisi - Müzik
Etkinliğin Uygulanışı:
1.Öğrencilere programın nasıl kullanılacağını anlatan sözlü bir açıklama yapılır.
Sınıftaki akıllı tahtadan program açılır.
2.23Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı deyince aklımıza gelen kelimeleri programdaki uygun alana yazdık.
Oluşan şarkıyı indirdik.
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Event Topic: POE-Song Production Event
Event Responsibles: FİKRİYE KARAİN
Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 week
Event Gains:
1. Compares the audio technologies used in the past and today.
2.Compares the audio technologies used in the past and today.
3. Researches the positive and negative effects of technological devices with loud sounds.
4. Follows the rules of saying together.
5. Sings music related to certain days and weeks in accordance with its meaning.
6. Exhibits his musical works.
7. Sings music at appropriate speed and volume.
8.He tries melodies.
Courses Related to the Activity: Life Sciences - Science - Music
Implementation of the Activity:
1. A verbal explanation is given to the students explaining how to use the program.
The program is opened on the smart board in the classroom.
2.23 When we say April National Sovereignty and Children's Day, we wrote the words that came to our mind in the appropriate area in the program.
We downloaded the resulting song.
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A
23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı Şarkı Sözleri 'POE' Yapay Zeka aracı ile
Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence too
Senem KÖROĞLU- Namık Kemal Primary School 2/A
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Giresun/TÜRKİYE
23 April National Sovereignty and Children's Day Lyrics with "Poe" Artificial Intelligence tool
"Suno AI" Yapay Zeka Aracı ile Şarkı Sözlerini Müziğe Dönüştürme - Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool
Suno Al Etkinliği – “ 23 Nisan Şarkısı”
Etkinlik Konusu: Suno Al –“ 23 Nisan Şarkısı”
Etkinlik Sorumluları: İlknur ÖZTÜRK
Etkinlik Düzeyi: İlkokul
Etkinlik Süresi: 1 Hafta
Etkinlik Kazanımları:
- Milli gün, bayram, tören ve kutlamalara katılmaya istekli olur.
- Okul yaşamında gerekli gördüğü eğitsel sosyal etkinlikleri önerir.
- Belirli gün ve haftalarla ilgili müzik etkinliklerine katılır.
- Sınıfta ve okulda yapılan etkinliklerde grupla çalışma kurallarına uyar.
- Çalışmalarını oluştururken karşılaştığı sorunlara çeşitli çözümler bulur.
- Çalışmalarını oluştururken beklenmedik/öngörülemeyen sonuçların ortaya çıkabileceğini fark eder.
- Sözlü yönergeleri uygular.
Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Hayat Bilgisi - Müzik - Türkçe
Etkinliğin Uygulanışı:
1.Öğrencilere önce SUNO AL programının nasıl kullanıldığı öğretilir.
2.Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, Poe Yapay Zeka uygulamasında hazırladıkları “23 Nisan Şarkısı” sözlerini Suno Al programı ile müzik türünü seçerek şarkıya dönüştürür.
3.Uygulamayı birkaç kez deneyerek en beğendiği müzik türünü ve şarkıyı seçer.
Suno Al Event – “April 23 Song”
Activity Topic : Suno Al Event- “April 23 Song”
Event Coordinators: İlknur ÖZTÜRK
Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 Week
Activity Outcomes:
- Willing to participate in national days, holidays, ceremonies and celebrations
- Suggests educational and social activities that she deems necessary in school life.
- Participates in music events on certain days and weeks.
- Follows the rules of working with groups in class and school activities.
- Finds various solutions to the problems it encounters while creating its Works.
- Realizes that unexpected results may arise while creating his/her work.
- Follows verbal instructions.
Courses that the activity is related to: Life Sciences - Music - Turkish
Implementation of the activity:
1.Students are first taught how to use the Suno Al program.
2.By listening to and applying the usage instructions orally, students convert the lycrics of the “April 23 Song” they prepared in the Poe Artificial intelligence application into the Suno AL program.
3.She/He tries the application several times and chooses his/her favorite music genre and song.
Converting Lyrics to Music with "Suno AI" Artificial Intelligence Tool
"Semi-Conductor AI" Yapay Zeka Aracı ile "Orkestra Şefi" Etkinliği - "Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool
"Semi-Conductor" AI Yapay Zeka Aracı ile "Orkestra Şefi" Etkinliği
Etkinlik Konusu: Orkestra Şefi Etkinliği
Etkinlik Sorumluları: İrma VERDZEULİ
Etkinlik Düzeyi: İlkokul
Etkinlik Süresi: 1 Hafta
Etkinlik Kazanımları:
- Çevresindeki müzik etkinliklerine katılır.
- Milli, dini ve manevi değerler ile ilgili müzik dağarcığına sahip olur.
- Temel müzik yazı ve ögelerini bilişim destekli müzik teknolojilerini kullanarak ayırt eder.
- Sözlü yönergeleri uygular.
Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Müzik - Türkçe
Etkinliğin Uygulanışı:
- Öğrencilere önce "Semi - Conductor" yapay zeka aracının nasıl çalıştığı gösterilir.
- Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, vücut hareketleri ile akıllı tahta ya da bilgisayar kamerasından müzik aletlerini kontrol eder.
- Bedensel hareketleri ile bir orkestra şefi gibi bir müziğin oluşmasını sağlamış olur.
"Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor" AI Artificial Intelligence Tool
Event Topic: Orchestra Conductor Event
Event Responsibles: İrma VERDZEULİ
Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 Week
Event Gains:
1.Participates in musical events in the environment.
2.Has a musical repertoire related to national, religious and spiritual values.
3.Distinguishes basic musical texts and elements using information-supported music technologies.
4.Applies verbal instructions.
Courses Related to the Activity: Music - Turkish
Implementation of the Activity:
1.Students are first shown how the "Semi - Conductor" artificial intelligence tool works.
2.By listening to and applying the instructions orally, students control the musical instruments through the smart board or computer camera with their body movements.
3.With their physical movements, they create music like an orchestra conductor.
"Orchestra Conductor" Event with "Semi-Conductor AI" Artificial Intelligence Tool
"EON XR" Sanal Gerçeklik Uygulaması ile "Gramofon" Etkinliği - "Gramophone" Event with "EON XR" Virtual Reality Application
"EON XR Sanal Gerçeklik Uygulaması ile "Gramofon" Etkinliği"
Etkinlik Konusu: Sanal Gerçeklik Etkinliği – “Gramofon”
Etkinlik Sorumluları: Duygu ŞAHİN TURAN
Etkinlik Düzeyi: İlkokul
Etkinlik Süresi: 1 Hafta
Etkinlik Kazanımları:
- Çevresindeki ses kaynaklarını ayırt eder.
- Çevresindeki müzik etkinliklerine katılır.
- Milli, dini ve manevi değerler ile ilgili müzik dağarcığına sahip olur.
- Temel müzik yazı ve ögelerini bilişim destekli müzik teknolojilerini kullanarak ayırt eder.
- Sözlü yönergeleri uygular.
Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Müzik - Türkçe
Etkinliğin Uygulanışı:
- Öğrencilere önce sanal gerçeklik gözlüklerinin (VR) nasıl kullanıldığı öğretilir.
- Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, “EON-XR” Web 3.0 aracını kullanır.
- Gördüklerini anlatır ve buna göre diğer yönergeleri sırasıyla takip eder.
"Gramophone" Event with EON XR Virtual Reality Application"
Event Topic: Virtual Reality Event – “Gramophone”
Event Responsibles: Duygu ŞAHİN TURAN
Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 Week
Event Gains:
1.Distinguishes sound sources in the environment.
2.Participates in musical activities in the environment.
3.Has a musical repertoire related to national, religious and spiritual values. 4.Distinguishes basic musical texts and elements using information-supported music technologies.
5.Applies verbal instructions.
Courses Related to the Activity: Music - Turkish
Implementation of the Activity:
1.Students are first taught how to use virtual reality glasses (VR).
2.Students use the “EON-XR” Web 3.0 tool by listening to and applying the usage instructions verbally.
3.They describe what they see and follow the other instructions accordingly.
No comments:
Post a Comment