✏️Şubat Ayı Etkinliklerimiz - Our February Events

 nisan 1

şubat 2

"Sites in VR 3D" ile Uzay Sanal Gerçeklik 

Etkinliğimiz - Our Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"



Sanal Gerçeklik Etkinliği – “3D Mekanlar”

 

Etkinlik Konusu: Sanal Gerçeklik Etkinliği – “3D Mekanlar”

Etkinlik Sorumluları: Elif DADAK

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

Etkinlik Kazanımları:

  • Görselden/görsellerden hareketle dinleyeceği/izleyeceği metin hakkında tahminde bulunur.

  • Dinlediklerinde/izlediklerinde geçen olayların gelişimi hakkında tahminde bulunur.

  • Dinlediği/izlediği metni anlatır.

  • Dinlediklerine/izlediklerine yönelik sorulara cevap verir.

  • Sözlü yönergeleri uygular.

  • Çerçevesi belirli bir konu hakkında konuşur.

  • Konuşma stratejilerini uygular.

  • Görsellerden hareketle kelimeleri ve anlamlarını tahmin eder.

  • Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

  • Sınıf içindeki tartışma ve konuşmalara katılır.

  • Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

  • Dinledikleriyle/izledikleriyle ilgili görüşlerini ifade eder.

  • Dinlediklerinin/izlediklerinin içeriğini değerlendirir.

  • Hazırlıksız konuşmalar yapar.

  •  Bilgi kaynaklarını etkili bir şekilde kullanır.

  • Günlük hayatta kullanılan basit cisimleri, özelliklerine göre sınıflandırır ve geometrik şekillerle ilişkilendirir.

  • Uzamsal (durum, yer, yön) ilişkileri ifade eder

  • Küp, kare prizma, dikdörtgen prizma, üçgen prizma, silindir ve küreyi modeller üstünde tanır ve ayırt eder.

  • Yer, yön ve hareket belirtmek için matematiksel dil kullanır.

  • Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.

  • Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.

  • Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.

  • Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.

  • Teknolojik araç ve gereçleri güvenli bir şekilde kullanır.

  • Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.

  • Okulda iletişim kurarken kendini anlaşılır ve açık bir dille ifade eder.

  • Dünya’nın şekli ve hareketlerinin insan yaşamına etkilerini araştırır.

  •  Dünya’nın hareketleri sonucu gerçekleşen olayları açıklar.

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Hayat Bilgisi - Fen Bilimleri – Türkçe-Matematik

Etkinliğin Uygulanışı:

     1.Öğrencilere önce sanal gerçeklik gözlüklerinin (VR) nasıl kullanıldığı öğretilir.

     2.Öğrenciler kullanım yönergelerini sözlü olarak dinleyerek ve uygulayarak, “EON-XR” Web 3.0 aracını kullanır.

     3.Gördüklerini anlatır ve buna göre diğer yönergeleri sırasıyla takip eder.


Virtual Reality Event – ​​“3D Spaces”

 

Activity Topic : Virtual Reality Event – ​​“3D SEPACES”
Event Coordinators: EliF DADAK 

Activity Level: Primary School
Event Duration: 1 Week
Activity Outcomes:

• Makes predictions about the text he will listen to/watch based on the visual(s).

• Makes predictions about the development of events when they listen/watch.

• Explains the text he listened/watched.

• Answers questions about what he listened/watched.

• Follows verbal instructions.

• Its framework talks about a specific topic.

• Applies speaking strategies.

• Guess words and their meanings based on images.

• Understands the meaning of shapes, symbols and signs.

• Participates in class discussions and conversations.

• Understands the message in short and simple digital texts.

• Expresses his/her opinions about what he/she listens/watches.

• Evaluates the content of what he listens/watches.

• He gives impromptu speeches.

• Uses information sources effectively.

• Classifies simple objects used in daily life according to their properties and associates them with geometric shapes.

• Expresses spatial (situation, place, direction) relationships

• Recognizes and distinguishes cube, square prism, rectangular prism, triangular prism, cylinder and sphere on models.

• Uses mathematical language to indicate location, direction, and motion.

• Willing to take part in in-school activities.

• Develops positive feelings and thoughts about school.

• Selects the course tools and equipment to be used.

• Takes care to protect physical health while using mass media.

• Uses technological tools and equipment safely.

• Observes the Sun, Moon, Earth and stars.

• Expresses himself/herself in an understandable and clear language while communicating at school.

• Investigates the effects of the Earth's shape and movements on human life.

• Explains the events that occur as a result of the movements of the Earth.

Courses that the activity is related to: Life Sciences - Science – Turkish-Maths

 

Implementation of the activity:

1.Students are first taught how to use virtual reality glasses (VR).

2.Students use the “EON-XR” Web 3.0 tool by verbally listening and applying the usage instructions.

3.He tells what he sees and accordingly follows the other instructions in order.

 

 

 

"Sites in VR 3D" ile Uzay Sanal Gerçeklik Etkinliğimiz - Our Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"
Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

Our Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"

Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"

Senem KÖROĞLU-Namık Kemal Primary School-2/A -Esenyurt/İstanbul

Our Space Virtula Reality Event With ''Sİtes in VR 3D''

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

VR 3C Siteler ile Uzay Sanal Gerçeklik Etkinliği

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu
Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

"VR 3D Siteler" ile Uzay Sanal Gerçeklik Etkinliğimiz

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Piraziz/GİRESUN
Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Our Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

Our Space Virtual Reality Event with "Sites in VR 3D"

İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

Our Space Virtual Reality Event with "VR 3D Sites"



Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Yapay Zeka Etkinliğimiz - Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event


 Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Yapay ZekaEtkinliğimiz

Etkinlik Konusu: Yapay Zeka Etkinliği – “Alper Gezeravcı” 

Etkinlik Sorumluları: Nilgün KEÇE

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

Etkinlik Kazanımları:

     1.İki boyutlu çalışmasında ön,orta, arka planı kullanır.

     2.Çalışmasını yaparken güncel kaynaklara dayalı fikirler geliştirir.

     3.Çalışmasını oluştururken uygulama basamaklarını kullanır.

     4.Noktalama işaretlerine dikkat ederek yazar ve okur.

     5.Görsellerle yazacağı metnin konusunu ilişkilendirir.

     6.Yazma stratejileri uygular.

     7.Sözlü yönergeleri uygular.

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Görsel Sanatlar-Türkçe

Etkinliğin Uygulanışı:

     1.Öğrencilere önce Vidnoz AI programının arama motorunda nasıl açılacağı gösterilir.

     2.Vidnoz programına konuşması istenen kişinin fotoğrafı uygun boyutta ve arka plana uygulanacak şekilde yerleştirilir.

     3.Konuşma metni yazım kurallarına uygun bir şekilde konuşma kutusuna yazılır.

     4.Yönerge takibiyle etkinlik tamamlanır, video kaydedilir.

 

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Event Topic: Artificial Intelligence Event – ​​“Alper Gezeravcı”

Event Responsibles: Nilgün KEÇE

Activity Level: Primary School

Activity Duration: 1 Week

Event Gains:

     1.He uses front, middle and background in his two-dimensional work.

     2.While doing his work, he develops ideas based on current sources.

     3.Uses application steps when creating his work.

     4.Writes and reads by paying attention to punctuation marks.

     5.Associates visuals with the subject of the text he will write.

     6.Applies writing strategies.

     7.Follows verbal instructions.

Courses Related to the Activity: Visual Arts-Turkish

Implementation of the Activity:

     1.Students are first shown how to open the Vidnoz AI program in the search engine.

     2.The photo of the person who is asked to speak is placed in the videonosis program in an appropriate size and applied to the background.

     3.The speech text is written in the conversation box in accordance with the spelling rules.

     4.The activity is completed by following the instructions and the video is recorded.

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Yapay Zeka Etkinliğimiz - Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event
Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Senem KÖROĞLU-Namık Kemal Primary School-2/A -Esenyurt/İstanbul

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Senem KÖROĞLU-Namık Kemal Primary School-2/A -Esenyurt/İstanbul

Alper GEZERAVCI ''Vidnoz'' our Artificial Intelligence Event

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

Alper Gezeravcı VIDNOZ Yapay Zeka Etkinliğimiz

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

Alper GEZENAVCI Vidnoz Yapay Zeka Etkinliğimiz

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

Alper Gezenavcı "Vidnoz" Yapay Zeka Etkinliğimiz

Title
İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul
Description
Description

Alper Gezeravcı "vidnoz" our artifical intelligence event

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Vıdnoz AI

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Alper GEZERAVCI Vidnoz AI Event

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

Alper Gezeravcı VIDNOZ Yapay Zeka Etkinliğimiz

İlknur AKÇAKAYA/ Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Piraziz/GİRESUN
Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Piraziz/GİRESUN
Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

İlknur Akçakaya/Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

Alper GEZERAVCI "Vidnoz" Our Artificial Intelligence Event

Güvenli İnternet Günü "Copilot" Yapay Zeka Etkinliğimiz - Our Safe Internet Day "Copilot" Artificial Intelligence Event


Güvenli İnternet Günü "Copilot" Yapay Zeka Etkinliği

Etkinlik Konusu: Microsoft Copilot ile Güvenli İnternet Günü

Etkinlik Sorumluları: İlknur AKÇAKAYA   

Etkinlik Düzeyi: İlkokul

Etkinlik Süresi: 1 Hafta 

Etkinlik Kazanımları:

 

1.Teknolojik araç ve gereçleri güvenli bir şekilde kullanır.

2.T

eknolojik araç ve gereçlerin güvenli bir şekilde kullanımı konusunda duyarlı olur.

3.Güvenliğini tehdit eden bir kişi olduğunda ne yapacağını ve kimlerden yardım isteyebileceğini açıklar.

4.Çerçevesi belirli bir konu hakkında konuşur.

5.Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

6.Çerçevesi belirli bir konu hakkında konuşur.

7.Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

8.Kısa yönergeler yazar.

9.Çerçevesi belirli bir konu hakkında konuşur.

10.Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

11.Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

12.Kısa yönergeler yazar.

13.Şekil, sembol ve işaretlerin anlamlarını kavrar.

14.Kısa ve basit dijital metinlerdeki mesajı kavrar.

15.Medya metinlerini değerlendirir.

16.Bilgi kaynaklarını etkili bir şekilde kullanır.

17.Teknolojik ürünlerin geçmişteki ve bugünkü kullanımlarını karşılaştırır.

18.Teknolojik ürünleri kendisine, başkalarına ve doğaya zarar vermeden kullanır.

19.Çocuk olarak sahip olduğu haklara örnekler verir.

Etkinliğin İlişkili Olduğu Dersler: Hayat Bilgisi  - Türkçe – Sosyal Bilgiler

 

Etkinliğin Uygulanışı:

1.Öğrencilere önce Microsoft Copilot yapay zeka uygulamasının nasıl kullanıldığı öğretilir.

2.Öğrenciler Güvenli İnternet Günü ile ilgili yönergeleri yazarlar.

3.Yapay zekanın oluşturduğu görsel hakkında düşüncelerini söylerler.

 

Safer Internet Day "Copilot" Artificial Intelligence Event

Event Topic: Safe Internet Day with Microsoft Copilot

Event Responsibles: İlknur AKÇAKAYA  

Activity Level: Primary School

Event Duration: 1 Week

Event Gains:

 

1. Uses technological tools and equipment safely.

2. Be sensitive about the safe use of technological tools and equipment.

3. Explains what to do and who to ask for help if someone threatens your safety.

4.The frame talks about a specific topic.

5. Understands the meanings of shapes, symbols and signs.

6.The frame talks about a specific topic.

7. Understands the meanings of shapes, symbols and signs.

8.Writes short instructions.

9.Framework talks about a specific topic.

10. Understands the message in short and simple digital texts.

11. Understands the meanings of shapes, symbols and signs.

12.Writes short instructions.

13. Understands the meanings of shapes, symbols and signs.

14. Understands the message in short and simple digital texts.

15.Evaluates media texts.

16.Uses information sources effectively.

17.Compares the past and present uses of technological products.

18.Uses technological products without harming himself, others and nature.

19.Gives examples of the rights he/she has as a child.

Courses Related to the Activity: Life Sciences - Turkish - Social Studies

 

Implementation of the Activity:

1.Students are first taught how to use the Microsoft Copilot artificial intelligence application.

2.Students write the instructions regarding Safer Internet Day.

3. They express their thoughts about the visual created by artificial intelligence.

 

Güvenli İnternet Günü "Copilot" Yapay Zeka Etkinliğimiz - Our Safe Internet Day "Copilot" Artificial Intelligence Event
Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Duygu ŞAHİN TURAN - Halime Bulduk Primary School - 1/D - İSTANBUL

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Arzu ÖNCÜ-Mehmet İpgin Primary School-Sarıyer/İstanbul

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot"

Senem KÖROĞLU-Namık Kemal Primary School-2/A -Esenyurt/İstanbul

Our Safer Internet Day Poster with Copilot Artificial Intelligence Tool

Senem KÖROĞLU-Namık Kemal Primary School-2/A -Esenyurt/İstanbul
Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A
COPILOT Yapay Zeka aracı ile güvenli internet günü posterimiz

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

"Copilot" Yapay Zeka Aracı İle Daha Güvenli İnternet Günü Posterimiz

Elif DADAK - Ahmet Keleşoğlu İlkokulu -4/B-Esenyurt/İstanbul

"Copilot! Yapay Zeka Aracı ile Daha Güvenli İnternet Günü Posterimiz

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Save Internet Day

Nilgün KEÇE/ İBB Yıldırım Beyazıt Primary School 4D/ Arnavutköy-İstanbul

Our Safe Internet Day Poster with CoPilot

İlknur Öztürk/Halime Bulduk Primary Schooll 1/B / Büyükçekmece/İstanbul

Our Safer Internet Day poster with copilot

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Cansel Deveci Tuzla Orhanlı İlkokulu

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Fikriye Karain / Emlak Konut Nurettin Topçu Primary School/3-A

Yapay zeka aracı olan COPILOT ile Güvenli internet günü poster çalışmamız

İlknur AKÇAKAYA/ Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

Our Safer Internet Day Poster with Copilot" Artificial Intelligence Tool

Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Piraziz/GİRESUN
Gizem YAHŞİ - Eren Ömer Hekim Primary School - Piraziz/GİRESUN
İlknur AKÇAKAYA/ Mustafa Kutlu İlkokulu 2F Pendik/İstanbul

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Our Safer Internet Day Poster with "Copilot" Artificial Intelligence Tool

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Our Safer Internet Day Poster with Copilot Artificial Intelligence Tool

Irma Verdzeuli - Georgia, LEPL Dusheti N2 Public School

Our Safer Internet Day Poster with Copilot Artificial Intelligence Tool

No comments:

Post a Comment